10 Cerita Menarik Vivix

Secara peribadinya, saya menganggap Vivix sebagai suplemen termahal yang pernah saya jumpa setakat ini. Bukan kerana harganya yang dikatakan mahal tetapi sumber-sumber organik yang digunakan untuk menghasilkan Vivix ini sangat mahal. Hasil penggunaan Vivix sebagai suplemen harian juga sangat mahal kerana suplemen ini memberikan kesan positif yang berbeza mengikut kesihatan seseorang. Bukan sahaja untuk mengembalikan keremajaan kita malah memudakan semua sistem dalam tubuh kita yang memberikan kesihatan yang lebih baik.

10 Cerita Menarik Vivix

Cerita Pertama : Wanita Menapause kembali merasa hubungan intim bersama suami

Alhamdulillah.. Testimoni adalah original dari customer saya sendiri yang merupakan seorang wanita yang berumur dalam lingkungan 65 tahun ketika mula mengamalkan Vivix. Setelah masuk botol yang kedua, beliau secara peribadinya menghubungi saya.

“ Wani, Mama N seronok sangat diperkenalkan dengan Vivix ni. Alhamdulillah.. Badan terasa lain sangat. Rasa lebih muda dan bertenaga. Kan Mama N dah putus haid kan.. Mm.. Nak bagitau pun malu. Tapi tu la.. Nak cakap yang Vivix ni buat hubungan Mama N dan suami macam sama dengan sebelum Mama N menapause. Alhamdulillah… Suami suka sangat dengan perubahan ni. Terima kasih Wani..”

Cerita Kedua : Isteri, penghidap darah tinggi semakin pulih

Isteri Encik Rosli ini mengalami penyakit darah tinggi yang agak kronik sehinggakan bergantung kepada ubat-ubatan dari pakar. Alhamdulillah dengan izin Allah SWT, isterinya semakin pulih dan tidak lagi mengah ketika menaiki tangga setelah mengamalkan Vivix. Kita hanya berusaha untuk ikhtiar, selebihnya Allah yang tentukan.

testimoni Vivix1

Cerita Ketiga : Penghidap kencing manis boleh melihat semula

Testimoni ini dikongsi oleh seseorang yang tidak saya tahu empunya diri. Beliau kongsikan cerita ibunya yang mengalami masalah mata kabur dan semakin berair serta kembang akibat dari penyakit kencing manis yang dialami. Alhamdulillah dengan izin Allah SWT, penglihatan ibunya pulih setelah dirasakan matanya tidak lagi mengembang dan kurang berair. Si Ibu tidak lagi perlu menonton TV dengan lebih dekat kerana telah mampu melihat. Syukur!

testimoni Vivix2

Cerita Keempat : Doktor terkejut si Ayah sudah 58 tahun

Melambatkan penuaan, ini adalah target utama Vivix sebenarnya melalui proses yang memperbaiki sistem DNA. Cerita ini dikongsikan oleh Mommy Lyna mengenai ayahnya yang telah berusia 58 tahun tetapi kelihatan lebih muda dari usia sebenar.

testimoni Vivix3

Cerita Kelima : Ibu mertua menghidap strok boleh bangun dari katil

Alhamdulillah.. Seperti yang saya katakan tadi, kita hanya berikhtiar, selebihnya Allah SWT yang tentukan. Puan Nik kongsikan cerita mengenai kisah ibu mertuanya yang mengalami mild stroke dah telah semakin pulih hingga mampu bangun dari katil setelah mengamalkan Vivix.

testimoni Vivix4

Cerita Keenam : Ashraf Muslim pun sertai Shaklee ye?

Ini dikongsikan dari Master Roslan. Sebelum ini, saya tidak tahu langsung Ashraf Muslim juga mengamalkan Shaklee sebelum ini. Beliau sendiri kini kongsikan pengalaman dan kebaikan Vivix kepada ayahnya. Semoga memberi manfaat kesihatan yang baik kepada ayahnya juga.

testimoni Vivix5

Cerita Ketujuh :Breast Lump mengecil dari 50 sen kepada 5 sen

Menarik! Hasil perkongsian pemilik vitaminhalal.com ini mengenai seorang customer yang tidak mahu menjalani rawatan di hospital. Mungkin kerana takut agaknya. Jadi, customer ini tadi ikhtiar dengan mengambil Vivix dan perubahan positif dilihat dalam masa 2 bulan! Breast lump mengecil dari 50 sen kepada 5 sen. Semuanya dengan izin Allah SWT.

testimoni Vivix6

Cerita Kelapan : Ibu bertambah sihat. Sakit lutut pun hilang

Alhamdulillah.. Ini hasil dari perkongsian seorang rakan Shaklee, Iffa Anuar mengenai ibunya yang semakin sihat dan bertenaga. Sakit lutut yang pernah dialaminya juga hilang hasil dari pemakanan VIvix dan dengan izin Allah SWT.

testimoni Vivix7

Cerita Kesembilan : Err… 18SX kot.. Nipple Hyperpigmentation reduced!

Sejujurnya, ini kali pertama saya terbaca mengenai ini kerana saya cuma pernah mendengar testimoni sebegini apabila customer bagi testimoni mengenai Collagen Powder. Hmm.. Menarik testimoni yang ini. Suami pulak yang perasan kan? Hehe..

testimoni Vivix8

Cerita Kesepuluh : Pesakit kencing manis, tapi bacaan tak naik walau dah makan nasi kenduri dengan jayanya!

Alhamdulillah.. Testimoni ini mengingatkan saya padan Mama saya sendiri. Beliau dapati dirinya tidak lagi penat dan lesu setelah mengamalkan Vivix. Bacaan kencing manisnya lebih stabil dan tidak naik seperti dulu. Syukur pada Allah SWT.

testimoni Vivix9

 

Jatuh hati dengan VIvix? Ya.. Saya pun pengguna setia VIvix. Memang kulit semakin moisture dan mulus. Perasan macam lebih muda gitu.. Jom beli VIvix! Hanya 1 sudu kecil setiap hari, kita mampu menjadi seperti Ayu Raudhah. Ewahh..!

tips ayu raudah

 

buy now2

 

 

* Cabaran blogging Jan 2015 bersama Genkimomma bloggers

MommaSihat

012-4020841

Komen to 10 Cerita Menarik Vivix

  1. […] Vivix : Bukan saja membantu untuk mendapatkan kulit yang lebih remaja dan melambatkan penuaan, malah cecair ala-ala Ribena pekat ini juga sangat membantu dalam mengurangkan pigmentasi pada wajah, kulit serta aerola anda. Maka, jangan terkejut jika berlaku perubahan warna di bahagian misteri itu yang membantu memudarkan kegelapan tersebut. Ianya juga membantu wanita menopause untuk menikmati hubungan suami isteri yang lebih meyakinkan dan tidak menyakitkan ketika bersama. –> Testimoni Vivix […]

Komen Di sini

CommentLuv badge

Anda boleh menggunakan Shaklee ID saya untuk dapatkan harga ISTIMEWA di mana-mana kaunter Shaklee!

Testimoni

Perut Buncit Kini Kempis

PENAFIAN & DISCLAIMER

Blog ini adalah hak milik peribadi saya dan tidak ditaja oleh oleh mana-mana warga persendirian, organisasi, mahupun pihak ketiga. Segala hasil penulisan adalah melalui pembacaan, pengalaman sendiri & perkongsian daripada pengguna (setelah mendapat keizinan daripada pengguna tersebut). Saya bukan doktor mahupun pakar perubatan, dan saya ingin pembaca yang budiman tahu bahawa blog ini tidak pernah dinilai oleh Badan Pemakanan dan Dadah mana-mana negara.

* DISCLAIMER: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.*

Follow Us

Follow our activity on the web and get to know us.

Contact Us

ID Shaklee: 881070,

+60124020841

Distributor Jawi Penang (COD)

hubungi@mommasihat.net

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.