Yang Terbaik untuk Aku, Kau dan Dia

Haa.. Saspen tak tajuk entri hari ni? Hanya satu dan yang terbaik untuk aku, kau dan dia. Apa benda tu? Hehe.. Entri ini khas untuk mereka yang sentiasa memberikan respon mengenai ketidakgemaran mereka terhadap suplemen atau jamu. Saya tertarik dengan respon yang bertanyakan soalan yang berbunyi begini:

“ Boleh tak suggest kat saya satu suplemen yang terbaik untuk keseluruhan? Tapi saya cuma nak satu je. Saya tak nak banyak-banyak. Saya tak suka ambik banyak pil sebab nanti tak termakan. Buang duit ja. Saya nak something yang senang untuk saya ambik dengan konsisten setiap hari tanpa perlu ingat nak makan siang ke.. malam ke.. Ada?”

Jawapan saya, “ Ya. Memang ada. “

happy-family-silhouette-

Hanya satu dan yang terbaik

Jawapannya? Vivix! Bila anda mula consume Vivix, percaya lah bahawa anda tidak lagi perlu mencari jamu dan suplemen yang lain. Bagaimana anda boleh dapatkan manfaat VIvix ini secara keseluruhan? Saya kongsikan maklumat ini supaya anda benar-benar faham apa itu suplemen dan kenapa saya sarankan anda mengambil Vivix setiap hari.

Dengan Vivix, anda tidak perlu lagi mengambil suplemen lain kerana ianya padat dengan mineral botani dan organik yang membantu memperbaiki DNA anda. Kerosakan kolagen, pengurangan imunisasi badan, pengurangan densiti tulang serta faktor penuaan sebenarnya bergantung kepada kesihatan DNA kita. DNA yang sihat membantu sel melawan penyakit.

DNA-Damage-Picture

Suplemen terbaik untuk kurangkan risiko penyakit keturunan

Vivix diakui membantu meningkatkan kesihatan melalui pendekatan selular (sel). Kerosakan harian sel-sel dalaman badan kita dapat dikurangkan melalui tonik ajaib ini. Disebabkan itu, tindakbalas tonik ajaib ini terhadap individu adalah berbeza bergantung kepada prestasi sel dan DNA masing-masing.

Suplemen terbaik untuk kurangkan risiko ketumbuhan

Vivix adalah tonik ajaib yang membantu mengurangkan risiko terjadinya risa, fibroid, cyst mahupun kanser. Apapun, segalanya berlaku dengan izin Allah SWT. Tonik yang kaya dengan antioksidan ini meningkatkan keupayaan sel untuk melawan sel-sel berisiko yang lain supaya tidak membiak. Disebabkan itu, pelbagai testimoni pesakit fibroid, cyst, risa dan kanser melalui perubahan yang lebih positif setelah mengamalkan Vivix. Suplemen ini bukanlah ubat tetapi merupakan makanan tambahan terbaik untuk sel dalaman yang meningkatkan keupayaan tubuh melawan penyakit. In shaa Allah.. (Testimoni Fibroid mengecil)

Suplemen terbaik untuk redakan derita sakit sendi

Tonik ajaib ini juga berupaya menentang inflamasi dan keradangan. Maka, tidak hairanlah sekiranya warga emas yang mengalami bisa sakit-sakit sendi merasa lebih lega dan lebih bertenaga setelah mengamalkan Vivix. Jika anda mahu berikan yang terbaik buat diri anda mahupun orang-orang kesayangan anda, Vivix adalah yang terbaik. Hanya 1 sudu kecil setiap hari, kehidupan dan kesihatan anda berubah menjadi lebih baik. In shaa Allah..

vivix sakit lutut

Testimoni Vivix untuk sakit lutut – Gambar diperoleh dari Puan Iffa Anuar

 

Suplemen terbaik untuk kurangkan penyakit berisiko

Pernah dengar protein AGE? Lambakan protein AGE ini mampu mengundang penyakit berisiko seperti diabetes, Alzheimer, strok, hipertensi dan penyakit jantung koroner. Vivix adalah suplemen yang membantu anda kurangkan risiko ini kerana ianya menentang akumulasi protein AGE melalui agen antioksidan yang tinggi dalam khasiat Resverestarol anggur Muscadine yang hebat.

Testimoni VIvix terhadap diabetes - Gambar dari prettyblossom

Testimoni VIvix terhadap diabetes – Gambar dari prettyblossom

Suplemen terbaik untuk lambatkan penuaan dan kembalikan keremajaan dan keintiman

Berita baik buat wanita menopause kerana tonik ini membantu anda mendapatkan kebahagiaan bersama suami seperti sebelumnya. Saya menerima pelbagai feedback secara peribadi mengenai keupayaan bahagian keintiman untuk kembali hangat dan mencengkam seolah-olah tidak pernah berlaku penuaan di situ. Bahagian keintiman menjadi lebih lembap dan tidak kering secara semulajadi hinggakan si suami terkejut dengan keupayaan isteri. Ada juga feedback yang menyatakan bahagian keintiman kelihatan semakin remaja dan cantik sejak mengamalkan Vivix!

menopause_mgmt

Wanita menapuse biasanya gembira dengan manfaat Vivix setelah mengamalkannnya setiap hari- Gambar Hiasan

 

 

Menarik kan? Itu lah keupayaan Vivix, hanya satu dan yang terbaik untuk anda amalkan setiap hari. Bukan saja anda memberikan makanan terbaik untuk sel anda tetapi juga membantu anda tampil dengan lebih yakin kerana manfaatnya yang memberikan impak lebih muda dari usia sebenar.

Nak cuba? Hubungi saya untuk info lanjut.

MommaSihat.Net

SMS | Whatsapp | Telegram | Wechat : 012-4020841

Komen Di sini

CommentLuv badge

Anda boleh menggunakan Shaklee ID saya untuk dapatkan harga ISTIMEWA di mana-mana kaunter Shaklee!

Testimoni

Perut Buncit Kini Kempis

PENAFIAN & DISCLAIMER

Blog ini adalah hak milik peribadi saya dan tidak ditaja oleh oleh mana-mana warga persendirian, organisasi, mahupun pihak ketiga. Segala hasil penulisan adalah melalui pembacaan, pengalaman sendiri & perkongsian daripada pengguna (setelah mendapat keizinan daripada pengguna tersebut). Saya bukan doktor mahupun pakar perubatan, dan saya ingin pembaca yang budiman tahu bahawa blog ini tidak pernah dinilai oleh Badan Pemakanan dan Dadah mana-mana negara.

* DISCLAIMER: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.*

Follow Us

Follow our activity on the web and get to know us.

Contact Us

ID Shaklee: 881070,

+60124020841

Distributor Jawi Penang (COD)

hubungi@mommasihat.net

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.